kan ik 2 i tunes card codes voor 1 aankoop gebruiken via de app store?

wil minecraft aankopen via internet. heb genoeg saldo vanuit 2 i tunes cards maar je kunt maar 1 id invullen bij het aankopen. in de app store staat voldoende totaal saldo. klopt het dat je bij het aankopen niet 2 card codes kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ja hoor je kan gewoon nog een itunes cardnummer opgeven, dat wijst zich vanzelf
er kom meestal wel de knop nog een itunes card opgeven nadat je al 1tje hebt opgegeven
het zal gewoon bij je saldo op geteld worden.
capthavoc