Ik zoek bouwplannen van lego

Mijn zoontje heeft van ons een paar jaar geleden het grote politiebureau van Lego gekregen, maar nu zijn we het boekje kwijt waarin staat hoe die in elkaar gezet moet worden. Kan iemand mij aan zo'n boekje helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk eens op onderstaande link. Daar vind je honderden bouwtekeningen van Lego; jouw politieburo zal er ongetwijfeld bij staan (ik denk zelf dat het nummer 7035 is). Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deze vraag is al eens gesteld EN beantwoord. De link werkt nog steeds. Blijkbaar raakt iedereen die boekjes kwijt (ik ook) en is de tijd dat je zelf nieuwe dingen van losse lego kon maken eigenlijk voorbij met al die rare stukjes tegenwoordig. Gelukkgi is er iemand in het gat in de markt gesprongen, en heeft een enorme collectie bouwtekeningen van lego online gezet. Heerlijk neuzen.

Eén nadeel : als het dáár niet staat, vind je het vermoedelijk nergens meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dan hebben de legofans een groot probleem, want volgens mij heeft IEDEREEN met lego (en wie heeft het niet ??) dit zelfde probleem. Eigenlijk zou LEGO zelf AL hun bouwtekeningen op hun eigen site moeten hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me zelfs een geweldig reclamemiddel om weer nieuwe lego onder de aandacht te brengen.