Waarom vraagt Treyarch nog steeds 15 euro voor een mappack? Ze hebben toch al ontzettend veel verdient met het spel zelf en de 1e uitbreiding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uitmelken van een overhyped game.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@gerrit Het is pas uitmelken als ze nog een COD uitbrengen, ze brengen alleen nu uitbreidingen uit. En oja het kost natuurlijk tijd om uitbreidingen te maken, ze doen het niet gratis natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De uitbreiding is zeer duur vergeleken met andere spellen en is wel uitmelking de spellen van treyarch zijn uitmelking gewoon slecht maar infinity awards heeft modern warfare best goed werk afgeleverd te overhypt maar goed mw 3 wordt slecht

Het beste antwoord

Het kostte natuurlijk ook veel geld om het spel zelf te produceren. En omdat iedereen er naar uit kijkt, en iedereen er naar hunkert, hebben ze het er wel voor over. Ze willen gewoon nóg meer geld er aan verdienen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord, Dankje!

Andere antwoorden (3)

Om nog meer geld te verdienen natuurlijk, een goede game ontwikkelen kost miljoenen en dat willen ze wel terug verdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig dat hier minnen vallen en het antwoord hieronder uiteindelijk hetzelfde zegt maar slechts plussen ontvangt. +je van mij Roland!
Black ops is niet gebaseerd om het maximale uit de sequel te halen maar om hun populariteit te vergroten en treyarch kan door het spel tijd winnen voor sledgehammer wat daardoor aan mw3 kan werken door die hoge bedragen willen ze eigenlijk laten zien Hoe belangrijk ze zijn voor de gemiddelde gamer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ze weten dat, ondanks dat het redelijk duur is, iedereen koopt het toch wel. Ik heb 'maar zelf ook gekocht.