Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil L.A. noire verkopen bij game mania, hoeveel geld krijg ik er dan voor terug ?

Titel zegt genoeg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
888

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Niet verkopen ik ging er ook heen maar ze he en je er bijna inks voor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd ze geven er niks voor
Gewoon even binnen lopen weet je exact wat je krijgt en ben je het er niet mee eens ga je gewoon weer weg ( als je er ver van af woont is opbellen ook altijd een optie )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is moeilijk te zeggen het is net in wat voor staat de game is en zit het boekje er nog bij en is het hoesje nog nettjes dat bepaalt wel de inruil of verkoop prijs maar je kan hem ook op marktplaats zetten vang je er zeker meer voor dat is zeker want gamemania geeft scoftig weinig voor je games praat uit ervaring
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die prijs kan volgens mij ook per dag anders zijn, maar als ik mag gokken zullen ze denk ik voor die aardig nieuwe game iets boven de 20 euro geven. Zoals ik al zei, gokwerk ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet doen, ze geven je bijna niets. Een keer wou ik fifa 08 verkopen, ze boden 5 euro, terwijl ik het voor 20 euro kocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat wil je ervoor hebben?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De prijs is altijd verschillend het ligt er aan of de hoes in goede staat is en of er krassen op de cd zitten maar als ik jou was zou ik geen games verkopen aan de game mania je kunt games beter online verkopen bv via marktplaats of Kapaza enz
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op marktplaats krijg je inderdaad meer ervoor want zij willen het tegen een zo laag mogelijke prijs kopen zodat zij het met winst door kunnen verkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding