Ja ook GTA kun je op beide consoles spelen.

Toegevoegd na 5 dagen:
sorry vraag verkeerd gelezen denk ik.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Waarom zou je dit zeggen als het niet eens waar is?
sterredag
6 jaar geleden
Ik geen verstand van, mijn zoon zei het. Maar ik denk ook dat ik de vraag verkeerd heb gelezen :)
Dat ligt er maar net aan of je het spel in de psstore gekocht hebt of als disk in een winkel. waneer je het in de psstore gekocht hebt kun je het namelijk ook gewoon weer op je ps4 spelen maar wanneer het spel voor de ps3 als disk hebt gekocht is dit alleen speelbaar op de ps3.