Er zijn appaaraatjes waarmee je van hdmi naar usb kan, kan ik daarmee mijn ps3 op mijn macbook aansluiten?

In mijn woonkamer is het een beetje te druk om te gamen dus wil ik graag op mijn laptop kunnen gamen. Dan kan ik overal in het huis gamen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Je hebt er een capture apparaat voor nodig zoals de Roxio Game Capture. Deze hebben doorgaans wel een flinke vertraging op het signaal waardoor gamen niet echt leuk is. Met gewoon een kabeltje ga je dit in ieder geval niet oplossen omdat je Mac geen input heeft voor een grafisch signaal.

Mijn advies zou zijn om gewoon een goedkope monitor met HDMI te kopen. Er zijn er veel die ook nog speakers bevatten. Meer heb je niet nodig en je bespaart nog op de stroomkosten van je Mac ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is een voorbeeld van een capture apparaat. De resolutie van het ding dat ik op Google zie is wel enorm laag. Ik denk niet dat het je gelukkig gaat maken.

Andere antwoorden (2)

Nee, dat gaat niet. Dit zijn MHL kabels die een USB en een HDMI connector hebben, maar de gegevens die eroverheen gaan zijn MHL en geen USB of HDMI. Bovendien werken ze in de omgekeerde richting dan je denkt; ze zijn bedoeld om een mobiel apparaat op een TV aan te sluiten.
10 jaar geleden
Hou in je hoofd dat de poort aan je macbook een uitgang is. Als je hier een signaal doorstuurt zal dit niet werken tot zelfs misschien kapot gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Maar de USB is ook een ingang, ik denk dat de vraagsteller dacht om de HDMI op de PS3 aan te sluiten op de USB van de macbook.