Komt fifa 16 nog op de PS3?

Ik wil nu een PS3 kopen, maar wil eerst graag weten of fifa 16 hier nog op uitkomt, anders zou het een beetje zonde zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De eerstvolgende is inderdaad FIFA 15. Bij de release van de PS4 is beloofd dat nog minimaal 2 jaar games worden gemaakt. Waarschijnlijk zal FIFA 15 of FIFA 16 dus de laatste in de FIFA serie zijn. Toch zou ik zeggen koop een PS4. Wellicht straks een PS4 + Fifa 15 bundel kopen.

Antwoorden (1)

De eerstvolgende FIFA die uitkomt is Fifa 15 hè, deze komt in september. Fifa 16 komt pas in september/oktober 2015 uit, over meer dan een jaar. Daarvan is nog niet bekend of hij op de ps3 uit komt. Fifa 15 is wel beschikbaar op de ps3.