Waar kan ik goedkoop Lego-blokjes vinden?

Ik zoek voor mijn zoon van 5 jaar nog Lego blokjes, heeft er iemand een idee waar ik ze wat goedkoper kan vinden dan bij de marktplaats. Het lijkt echt wel of het daar duurder is dan in de winkel. Of misschien kennen jullie iemand die het verkoopt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Ik weet dat een paar jaar geleden het patent op Legoblokjes is verlopen en dat ze nu ook goedkoper door andere merken worden geproduceerd. De winkel bij ons in het dorp verkoopt dit goedkopere merk. Scheelt echt enorm in prijs en alles past gewoon op 'echte' Lego. Weet alleen even niet meer hoe het heet.
Ook heb ik gehoord dat het mogelijk is om Lego in grote zakken te bestellen via de fabriek van Lego, deed een familielid van ons. Grootverpakkingen blokjes en veel goedkoper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Hang eens van die gratis vraag en aanbodkaartjes op bij de lokale supermarkten. Wie weet wat mensen thuis nog allemaal hebben liggen. Bijna iedereen leest die kaartjes wel. Ik wel tenminste als ik mijn boodschappen in sta te pakken. Suc6.
13 jaar geleden
ga eens bij kringloopwinkels kijken hebben ze ook veel speelgoed wie weet zitten er wel legoblokken tussen dan ben je ook heel voordelig uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag aan kennissen die al grote zoons hebben. Misschien willen die opruimen.

En let op met tweedehands dat het echte Legoblokjes zijn. Staat op elk steentje. Vriendin had gekocht via Marktplaats en dat waren merkloze steentjes. Dat past dus niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn verschillende site waar je ze voordelig kan kopen, oa: a-tembo. Het is een electronicawinkel, maar heeft ook een aparte afdeling Lego. Is ongeveer 30% goedkoper als elders anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik Zou het ijgenlijk niet weten maar ik raad je aan om de originele legoblokjes te kopen. De neppe en goedkopere soort trekt krom en verkleurt. Je heb al een klein tonnetje Lego voor €25.- misschien wel duur. Maar dan heb je wel wat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moet je eens eens kijken op Google of kijken bij de buren of familie en vrienden of hun nog wat Lego hebben en anders marktplaats of voor zijn verjaardag kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk anders eens op www.sluban.nl. Dit zijn goedkope sets met blokjes die ook op Lego passen. Deze blokjes verkleuren overigens niet en trekken ook niet krom!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.jubi-toys.nl. Een LEGO webwinkel, veel goedkoper dan de bekende speelgoedwinkels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben hier kilo's Lego vandaan gehaald: http://www.bricklink.com/