Hoe heet dit spel ook alweer?

Ik ben op zoek naar een spel dat ik jaren geleden (zeker 5 jaar terug) heb gespeeld. Je had daarin een poppetje, dat van een heuveltje afviel bij het begin van het spel, je kon ook rollen ermee, aan het einde moest je een soort looping maken, er zat ook een grappig muziekje bij, dacht ik. Hopelijk komt iemand er uit, het is iig al een vrij oud spel...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Ik moet denken aan "Sonic the Hedgehog"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk ook meteen aan sonic.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Sonic...met zijn stekeltjes en als hij rolt dan hoor je frieuwwww geluid en moet je gouden ringen zien te pakken.
Wanneer je dan in aanraking komt met een vijand, vliegen al je ringen weer weg.
Dat bedoel je?