wie weet hoe?

ik wil graag een grote foto van mezelf
net als die je in een foto winkel ziet staan net alsof ik er zelf sta waar wordt zoiets gemaakt? je ziet ze ook in de bushuisjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat doen ze met een hele grote printer.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ze zijn er nog veel breder dan die op 't plaatje.

Toegevoegd na 13 minuten:
Hier kan je zoiets bestellen:
http://www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php?c=892&tips=on&nm=fotobehang__eigen_ontwerp
Maar er zijn meer sites.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wij hebben op de deur van onze werkkamer een meer dan levensgrote trouwfoto hangen. Gemaakt van een klein fotootje gemaakt in 1960,ons huwelijksjaar en gekregen ter er van ons 50 jarig huwelijksfeest. Alles wat ik er van weet dat deze foto in een niet nader te noemen gemeentehuis is gemaakt,waar men over dergelijke apparatuur beschikt, waarschijnlijk om landkaarten te vergroten. De reden waarom ik er niet verder op in ga,is om bepaalde mensen niet alsnog problemen te bezorgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht,dat ik niet alleen op mooie vrijdagavonden, maar op alle tijdstippen mijn mening,(ook al klopt er geen bal van ) duidelijk verkondig.