Om Dialga te krijgen zal je moeten ruilen met iemand die pokemon diamond heeft. Pokemon pearl heeft Palkia, en pokemon diamond heeft dialga.

Je kunt hem wel in je pokedex krijgen zonder te ruilen, je hebt dialga dan niet in je bezit maar wel gezien. Ga dan naar het huis in het midden en ten noorden van Celestic Town. Je moet hier het boek lezen en dan met het oude vrouwtje praten. Zij zal je een foto van dialga laten zien en hij verschijnt in je pokedex.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door deze te vangen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met een pokéball, dat moet er nog bij gezegd worden.