iPad geeft raar scherm tijdens spelen games wat is dit?

Mijn iPad doet raar tijdens het spelen van de spellen gold digger. En crab shooter. Ik heb gister avond. iOS 6 gedownload kan dit er meet te maken hebben, hebben meer mensen dit???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is hier raar aan dan?

Antwoorden (1)

Had je die spellen al voordat je dat programma had gedownload?Als dat zo is kan je kijken of die spellen het toen nog wel deden.Als dat niet zo is,kan je kijken of het echt aan dat programma ligt of dat het aan die spellen ligt.