Hier https://www.solitaireparadise.com/nl/spel/scrabble.html kan dat bijvoorbeeld.
een jaar geleden
LeonardN
een jaar geleden
+want correct antwoord
Jammer genoeg plaats de AI-tegenstander soms hele vreemde woorden (als in niet-bestaand)
Amadea
een jaar geleden
Een letter M kan zelfs willekeurig ergens los op het bord gelegd worden. Nee, dit is echt niet te vergelijken met een normaal spel Scrabble...
Webfeud kun je op een PC spelen. Is vrijwel hetzelfde als Wordfeud op een telefoon.
een jaar geleden
Meer dan Webfeud (en veel meer dan Wordfeud) op Scrabble lijkend is het Woordspel van jijbent.nl. Daar kunnen geen afkortingen worden gelegd. De enige afwijking is dat Nederlandse plaatsnamen ook goedgekeurd worden.
Amadea
een jaar geleden