Nee, dat mag niet. Je kunt niet eerder op tafel leggen dan wanneer je zélf 30 punten bij elkaar kunt maken. Pas de ronde daarná mag je gebruik maken van stenen die al uitgelegd zijn.
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ah zut. Ik dacht dat het mocht omdat het er niet bij staat dat het niet mag. Je kan zo met wat tegenslag het hele spel zitten wachten op de goede stenen.