Waarom kun je stef stuntpiloot niet meer kopen?

Stef stuntpiloot wordt niet meer verkocht in Nederland omdat het door studenten uit is gegroeid tot een drank-spelletje. Als het een enorme vergrote omzet behaald hierdoor -ook al is het voor kinderen bedoelt- waarom zou de producent hiervan het niet meer produceren? Ik begrijp dat het misschien het imago schendt maar alsnog, its all about the money toch?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
5.5K

Antwoorden (5)

Misschien iemand met meer respect en liefde voor zijn product dan winstoogmerk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meende dat laatst Stef Stuntpiloot verkocht werd bij de bartsmit, had 'm bijna gekocht. geniaal spel!! We hadden 'm vroegah. alleen als je er iets te enthousiast op rampt. vliegt stef werkelijk hoger dan die kan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat hij had verloren met het spelletje
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helaas is dit spel niet meer in de winkels tekrijgen maar nog wel op Marktplaats! Zoek op: Stef stuntpiloot.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je geeft zelf eigenlijk al antwoord op je vraag, maar het heeft inderdaad met een imago te maken. Als het in het nieuws kom ed. dan kan dat leiden tot lagere verkoop cijfers, en zeg nou zelf 1 spelletje uit de verkoop?