ik ken dat spel ik heb het zelf ook gespeeld ik weet niet precies hoe het heet maar ik weet wel de regels

wat je doet is je begint beneden met een wit bolletje de rest is zwart en je doel is om dit witten bolletje naar het midden te verplaatsen. dat doe je door te bewegen. het werkt zo je kan het bolletje over een ander bolletje laten springen maar als hij over een bolletje springt word het bolletje waar hij overheen springt ook zwart.

ik hoop je hier mee te helpen het is best lastig om uit te leggen.
sorry daarvoor