Is er voor elk FreeCell spel een mogelijkheid om te winnen?

Ik speel vaak een spelletje FreeCell op de computer. Meestal win ik het spel, maar ik begon me af te vragen of elke manier waarop de kaarten kunnen liggen winbaar is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

Nee, alle 32.000 spellen zijn op te lossen, behalve nummer 11982. En die dan nog die 2 die er voor de grap zijn toegevoegd (-1 en -2).
In 2001, kwam Microsoft met een nieuwe versie van FreeCell voor Windows XP. Deze versie heeft 1 miljoen spellen. De eerste 32.000 zijn gelijk aan de eerder versie. De andere zijn hetzelfde als in FreeCell Pro en Pretty Good Solitaire. Acht van die miljoen zijn niet op te lossen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Elk spelletje is uit te spelen, maar soms is een fout bij het begin niet meer recht te zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja elk spel kan uit... Er zijn maar twee spellen die niet uitkomen... Hoe maak je die dan... Kies spel kiezen en dan vul je in -1 of -2... en dan kun je het niet uitkrijgen...

vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tof, wist ik niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer maar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ye daarom, had het net even gekeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, wist ik ook niet!
Hey leuk, een mede Free Cell'er :-)

Ja, ik denk wel dat elk spelletje is uit te spelen. Ik probeer althans altijd zoveel mogelijk hetzelfde spel weer uit (als er geen geldige spelmogelijkheden meer zijn) tot ik hem wèl uitgespeeld heb, en meestal lukt mij dat dan wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hihi, ook ik ben een freeCeller;)
Ik heb m'n statestieken op nul gezet een tijdje terug en ben de gewonnen scores op 100% aan het houden.
Tot nu toe 250 spelletjes gespeeld en nog steeds 100%.
Dus ja, voor elk spelletje is een mogelijkheid om te winnen!
Al moet je soms helemaal terug naar het begin.