Ik heb een spel gemaakt dat heet mode diva maar ik heb vragen nodig! Weten jullie wat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat versta je onder vragen...? Probeer volgende keer duidelijker te zijn, dat voorkomt een hoop irritatie. Als je een FAQ bedoeld, Wat dacht je van 'hoe werkt het, hoe instaleer ik' 'hoe krijg ik meer content' 'wat moet ik doen als .. '

Antwoorden (3)

Wat zijn de 'ideale' damesmaten.......?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dag geleden stond deze vraag er ook al en is nu weg. Was die ook van jou?

Wat zijn dit seizoen de modekleuren?
In welk jaar waren plateauhakken in de mode?
Hoe oud is de spijkerbroek en wie heeft hem bedacht?
Wat is een andere naam voor de parka-jas?
13 jaar geleden
hoe veel liter melk gaat er in een kaas? 10liter
hoe laat je een ei in een fles vallen zonder dat het kapot gaat? iets bradens in de fles doen en ei er op zetten en daar gaat hij
hoe schijf je............................ bijv. encyclopedie, entertainment enz.
noem de schijf van vijf.
noem 10 zoogdieren.