Kan ik GTA Online naar PS4 overzetten, uitloggen en later terug inloggen?

Ik speel momenteel GTA Online op de PS3, en ik ga nooit een PS4 hebben voor Maart (dan wordt Online data transfer onmogelijk), maar kan ik bij een vriend inloggen op zijn PS4, hem laten uitloggen en dan later terug inloggen op mijn PS4?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.4K
dudemeister
7 jaar geleden
zorg dat je de data in ieder geval op een hard disc heb staan kan je straks misschien na de nieuwe update op de Ps4 ( met externe hard disc ondersteuning ) de data overzetten, en die hard disc gebruiken voor extra opslag op je Ps4. Weet niet zeker of het mogelijk is maar secure die data alvast voor maart.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@dudemeister je hebt geen idee waar je het over hebt.. reageer dan aub ook niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
het is niet meer mogelijk om je character over te zetten. R* heeft dit gedaan om zo min mogelijk modded accounts te krijgen waardoor mensen hellaas toch de sharkcards moeten gaan kopen.

Antwoorden (1)

Volgens mijn bron kun je je character maar eenmalig transferren naar een console of PC.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ja maar dit staat gelijk gelinked aan je social club account. Dus wat je zegt klopt niet.