Volgende week gaan we 5 dagen op schoolkamp . Weet iemand leuke binnenspelen die als alternatief kunnen dienen bij slecht weer? We hebben 86 kinderen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe groot is de ruimte in het gebouw

Het beste antwoord

Ook een heel leuk spel is 'de weerwolven van Wakkerdam'.
Dat kan je met een hele grote groep doen en het is HEEL erg verslavend :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Oudhollandse spelletjes:

-Sjoelen
-Spijkerpoepen
-Ezeltje prik
-Koekhappen

Je kunt een parcours maken die iedereen dan afloopt. Per spel zet je er een begeleider bij en die houdt de punten bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op de onderstaande pagina misschien staan daar wat leuke spelletjes tussen

Toegevoegd na 3 minuten:
Alibi
Bij wie hoor ik
Binnenspelen
Blindegym
Commando Pinkelen
Kousbal
Levend ganzebord
Levend toto
Levende kim
Nachtwacht
Paardenrace
Selectie kinderweekend adr
Sollicitatie
S cont.
Spookhuis
Verstopspelen
Wat ben ik
Wat voor ding ben ik
Zaklamp schijner
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een grote hal ofzo hebt, zou je daar kunnen voetballen.
of je zet een aantal spelletjes uit, die moeten ze dan doen en hoe beter je het spel uitvoert, hoe meer punten je krijgt, en degene met het meeste punten wint.

je zou bijvoorbeeld met een bal blikjes kunnen omgooien. of met een tennisracket een balletje hooghouden.
koekhappen, mikado met grote stokken.
als je een beetje ruimte hebt iets als levend ganzenbord.

een bonte avond is ook altijd leuk.

ik weet niet welke groepen er gaan, maar met groep 8 is een soort van disco altijd wel leuk. maar 's middags is het op een of andere manier niet heel leuk, maar 's avonds wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kwissen (als de leeftijd van de kinderen niet teveel uit elkaar ligt)
soort 1 tegen 100
anneliez
13 jaar geleden
Bingo met leuke kleine prijsjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij hadden een moord spel .. we kregen allemaal een kaartje met een naam erop van iemand en die moest je vermoorden dat dede we heel het kamp lang je kreeg dan de kaartjes van iemand die je vermoord had maar je mocht de kaartjes houden van die gene en moest je een nieuwe naam gaan halen.. superleuk en spannend meer info vraag:)..
je kan make up dag houden enz haren stylen enz meestal doen de jongens dan ook mee..
en met de jongens tafelvoetballen..
bonte avond is ook super leuk!
spel ik ben een banaan alleen dan in het echt.
het verboden woord
spel onderdelen van de lama's
spook verhalen vertellen aan elkaar en daarna als het goeed weer si het bos in trekken..
een kwis met bekende mensen..
laat je inspireren door de tv.. doe spelletjes die ze in het echt ook doen op tv alleen dan simpel..

succes! kamp is leuk
13 jaar geleden
treu or dare is wel een cool spel alleen niet zo bekend in holland

scrable is altijd leuk