Als we dezelfde Bullbe Breaker bedoelen (want er zijn nogal wat spellen die er op lijken) : nee.
Je moet steeds een bepaaldpercentage hebben weggespeeld, en als je het niet haalt, is het game over. En het spel zit echt wel zo in elkaar dat dat geen dagen gaat duren.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe je drie vragen kunt stellen over een dergelijke triviale flashgame waar er duizendenen duizenden van zijn......het is zelfs ee nvrij saaie variant.

Het is maar de vraag of we de zelfde bedoelen.
Hier heb ik er een gevonden die weer totaal anders is, en waarbij je kleuren moet verwijderen tot je er nog maar twee hebt, maar zelfs dan kun je het niet eindeloos volhouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bubble breaker. It is interesting logic game, where you must get some score to level up. There are 15 levels.

dus volgens mij stopt het spel na 15 levels