Als ik Rollercoaster Tycoon 2 opstart op mijn computer krijg ik een foutmelding. Weet iemand hoe ik wel het spel kan spelen?

Toegevoegd na 4 minuten:
De foutmelding is:
rct2.exe werkt niet meer
U kunt online naar een oplossing voor het probleem zoeken.
-> Online naar een oplossing zoeken en dit programma sluiten
-> Het programma sluiten

Als ik dan op 'Online naar een oplossing zoeken en dit programma sluiten' klik, is hij aan het zoeken, maar dan verdwijnt hij en komt er niks.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.8K
Ritsuka
8 jaar geleden
Welke Windows heb je?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Windows Vista

Antwoorden (1)

In de tijd dat het spel werd gemaakt, bestond heel vista nog niet eens. Wat ik op internet lees, is dat als je rechts op het bestand klikt, naar het tabblad compatibiliteit gaat. Kun je ervoor kiezen om het te installeren in windows xp modus. Misschien werkt het dan.