Waarom lukt het aanmaken van een account op Origin niet?

Ik heb net fifa13 gekocht voor de playstation 3,
nu zit ik met het probleem dat er een foutmelding komt als ik me wil aanmelden met Origin. Ik krijg de foutmelding: 'Deze combinatie van emailadres en wachtwoord is niet correct', terwijl ik een account aan het aanmaken ben. Wie kan mij helpen met dit probleem?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Soms moet je wachtwoord aan een bepaald aantal eisen voldoen. (bijv. minimaal 2 cijfers en een hoofdletters) Zou kunnen dat dit niet gebeurd is. Succes iig!