hoe heet dat spel waarbij je een lus langs een buis moet halen en als je m aanraakt hij een piepje maakt?

het is een spel waarbij je een ijzeren buis hebt en je door met een lus die eromheen zit te bewegen zo snel mogelijk de hele buis langs te gaan als je het aanraakt gaat ie piepen, maar ik weet niet meer hoe het heet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

Dat wordt Spiraal of Zenuwspiraal genoemd.