Ik speel fifa 14 op de ipad, uit een gouden pakket wil ik graag die spelers verkopen, maar dat kan niet, er staat dit item is niet handelbaar hoe wel?

Heeft iemand daar toevallig ervaring mee ??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sommige items kan je niet verkopen en uit een cadeaupakket kan je ze nooit verkopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartelijk dank fruitguy, ik had de vraag gesteld en daarna ging ik eventjes fifa spelen, toen ben ik er ook al achtergekomen dat dat niet kon, nogmaals bedankt voor je berichtje

Het beste antwoord

Heb je misschien de speler uit een gratis pakket gekregen? Want als dat zo is kun je hem inderdaad niet verkopen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat klopt, ik ben er zelf gelukkig ook achter gekomen, bedankt voor je berichtje!