Wat als je geen klinkers hebt bij het dobbelspel woordmix ?

Alvast bedankt voor je reactie

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K
Thecis
9 jaar geleden
nog een keer gooien?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
weet je het zeker?
Amadea
9 jaar geleden
Het lijkt mij wel zo leuk dat je van te voren met elkaar afspreekt dat je in zo'n geval nog een keer mag gooien. Anders ben je bij voorbaat al de verliezer! Of het in de spelregels staat weet ik niet, maar die kans schat ik aardig groot in. Wil je het zeker weten, dan kan je je registreren op BoardGameGeek en de spelregels hier downloaden: http://boardgamegeek.com/filepage/62286/dutch-rules-woord-mix

Antwoorden (2)

net als bij veel andere spellen, beurt voorbij en nieuwe ronde nieuwe kansen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon lekker overnieuw gooien ;)