Hoeveel gb heb je nodig om Asphalt:8 Airbone te kunnen downloaden?

Hoeveel GB heb je eigelijk nodig om asphalt:8 Airbone laate dowloaden voor ipod touch 8Gb?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Je hebt 1.02 GB vrij nodig op je iPod.
Als je niet teveel foto's, muziek en andere spelletjes hebt kun je hem dus downloaden.

Veel speelplezier!
(Stel deze vraag volgende keer in Smartphones en Handheld devices)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik Han 2 GB vrij maar zelfs dan DOWLOAD die niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geeft je iPod misschien een error weer?
Zo ja, wat zegt die dan precies.
Misschien is je iPod wel niet compatible met de game. Stuur maar even wat er staat als je de game wilt downloaden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Apple-Devices hebben altijd een minimum aantal MBs die vrij gehouden moeten worden i.v.m opslagdata van bijvoorbeeld je spelletje Asphalt 8. Dit verschilt echter per apparaat en per iOS versie. Ik zou zeggen dat 2,5 GB genoeg zou moeten zijn.