Hoe werkt de tv kwis Met het mes op tafel?

Sommige dingen snap ik wel (wat), maar niet alles. Het gebeurt bijvoorbeeld wel, dat niet alle 3 kandidaten een bod kunnen doen in een ronde, maar slechts 2 van de 3 nog in het spel zijnde kandidaten. Ik vind dat vreemd.

3.3K

Antwoorden (1)

Wie al gepast heeft (omdat hij denkt de ronde niet te kunnen winnen) kan niet extra inzetten in dezelfde ronde.

De spelregels zijn hier http://www.omroepmax.nl/televisie/alle-programmas/met-het-mes-op-tafel/spelregels/ volledig te vinden.