Als je 3 loten hebt van de postcode loterij en er valt een prijs, dan krijg je toch 3 x die prijs?

Ik had 2 extra loten gekocht, dus totaal 3 loten, ik heb maar 1 x de prijs van 25 euro gekregen. En als je een kado wint, bijv een dvd box met 4 loten? Krijg je die dan 4 keer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.6K

Antwoorden (3)

wat je stelt klopt gedeeltelijk, met geldprijzen is dit inderdaad zo maar er is bijvoorbeeld voor de straatprijs 25,000 per lot en maar 1 BMW(1-serie) per huis houden.
De jackpot deel je met de hele straat, maar als er in jou straat 100 loten totaal zijn verkocht en jij bezit er 4 krijg jij 4% van die jackpot. zijn er 10 verkocht en jij bezit er 4 krijg je dus 40%.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 2 loten waar ik jaren mee meespeel.
Valt er een prijs op ,dan heb ik die prijs steeds 2 keer gehad.
Laatst 2 bloemenbonnen,2 x een ijscadeau .
Verder kleine geldprijzen,toch steeds 2x gekregen.
Hoe het zot met de grotere prijzen,,buiten de straatprijs om,,geen idee.
Daar vallen we steeds buiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al jaren meerdere loten, ik win zelden maar als ik wat win dan wel 2 keer!!!