Hoe krijg je skyrim in fullscreen ?

Ik krijg mijn skyrim maar niet in fullscreen, wat ik ook doe, kan er iemand helpen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Start skyrim op en ga niet gelijk spelen maar ga bij het pre-opstartscherm naar options en stel daar fullscreen en wellicht ook de resolutie in.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat bedoelt u met pre-opstartscherm ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je skyrim start hoor je een opstartschermpje te krijgen, je zit dan nog in windows en ziet dan een scherm met wat mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://gyazo.com/6e966e346fcb2cb3f4bb09ff16e9e8c0.png
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat klopt, als ik Skyrimlauncher opstart komt er een schermpje testaan met iets van dat hij de kwaliteit gaat checken, dan klik ik op ok en daarna nog een keer op ok. dan kan je het spel starten en options, maar als ik het daar aanpas werkt het nog niet !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb vanalles geprobeert, niks werkt :(
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je wel een legale versie...?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ligt ht serieus daar aan ...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, illegaal kan je ook gewoon full screen draaien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Just wondering... ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel raar, niks werkt terwijl de vriend van mij precies het zelfde deed en zelfde pc en shitt en bij hem doettie het wel :O