moet bij gym hoepels gebruiken maar ze hebben geen hoepels meer op school, weet iemand een oplossing???? moet morgen al!! 0_o

we gaan een spel doen dat je elkaar moet tikken en dan moeten er hoepels op de grond liggen waar je in kunt stappen, maarr we hebben geen hoepels meer op school weet iemand daar een vervanging voor?? moet morgen al gymles geven namelijk!! :/

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat vreemd dat je een opdracht krijgt als de spullen er niet zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
we hebben het spel zelf bedacht om te gaan doen en je moest spullen regelen maar we kwamen er te laat achter dat er geen hoepels waren vandaar ;) 0.0
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dan is het wat anders natuurlijk,ik zou dan inderdaad voor een krijtje gaan.

Antwoorden (4)

Apekooi heet dat.

Wat je kunt doen:
lussen van touw maken of met bordkrijt op de vloer tekenen

Toegevoegd na 3 minuten:
wel liefst wit krijt gebruiken, bij rood heb je kans dat de kleur in de vloer trekt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Koop bij de bouwmarkt een gele buis van plastic, die normaal gebruikt wordt om leidingen door te laten lopen, koop er ook een koppelstuk bij. Zaag de buis op maat en verbindt de voor en achterkant met elkaar met het koppelstuk. Zo kun je 1 of meerdere hoepels maken. Eventueel kun je ze nog versieren met gekleurd tape.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja zat ik ook aan te denken, maar volgens mij heb je dr voor apekooi wel minstens een tiental nodig. Dan kun je beter gewoon hoepels ghalen bij de speelgoedwinkel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De eerste hoepel in elkaar zetten is het meeste werk, daarna gaat het snel, het is bovendien veel goedkoper om ze zelf te maken, dan ze te kopen bij de speelgoedwinkel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vind het raar dat vs dit zelf moet betalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik verwacht dat vs stage loopt, of dat vs scholier is, die een les mag geven, soms zijn hier vergoedingen voor, maar soms wordt ook enige creativiteit van de stageloper, of scholier verwacht.
Als vs het zelf moet bekostigen,dan zou ik kiezen voor de cirkels met een krijtje tekenen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou goed mogelijk zijn crea,en ja dan zou ik ook voor het krijtje gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aangezien vs zegt het morgen al nodig te hebben, lijkt dit me een beetje erg (te) veel werk, maar toch vind ik het creatief bedacht om zo hoepels te maken dus toch een plusje :-)
Je kunt er een paar halen bij de speelgoedwinkel. Die zijn nog open.
10 jaar geleden
Of gebruik korven! Maar ook trampolines, matten enz. Gewoon alles wat er te vinden is in de gymzaal!