Is happy harvest ook op de iphone/Ipod Touch?

ik zou graag willen weten of happy harvest ook op de ipod touch te spelen is, aangezien ik 2 weken weg ga en het een heel leuk spel vind.
groetjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer farmville eens te vinden, zelfde principe :) Toegevoegd na 1 minuut:
Daarvan is het sowieso op de telefoon en Ipod te spelen, je krijgt er zelfs speciale dieren voor..
Happy harvest zou ik even googlen als ik jou was ;)

Antwoorden (2)

''Op een mobiel kun je geen spelletjes van hyves spelen. met de ipod touch zou dit best mogelijk zijn. Als je er mee op internet kunt kan je dit checken. Ik weet niet zo veel van de ipod af.''
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek in de app store of je daar happy harvest kan vinden. Anders moet je de Hyves app downloaden en kijken of het daar bij staat