naam van houten bouwmateriaal met gaatjes?

weet iemand de naam van een houten bouwmateriaal
kijk ook eens naar de foto

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn veel soorten houten constructie speelgoed op de markt.
Ik geef je een aantal merkname,misschien zit de jouwe er tussen.
Hero, Baufix, Kapla, Brio, Haba, Beebo en Bblocks.
Waarschijnlijk zijn er nog wel meer,maar dit lijken me de belangrijkste spelers in het speelgoed wereldje.
Als je er niet uit kunt komen, kun je ook nog bij Bart Smit of Intertoys langs gaan met wat stukjes.
Ik wens je veel succes!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik denk dat dit niet meer gemaakt word, ik ken het van vroeger, het heet Tingo. Ik maakte er "vergif flesjes" en "toverdrankjes" van. Die groene blokjes van de foto met een rode kogel erop (de rode kogel staat niet op de foto) dan leek het net op een flesje. Op marktplaats heeft 1 adverteerder het te koop, en verder staat het in het speelgoedmuseum. Dus ik denk niet dat je er nieuw nog aan kan komen.

Antwoorden (1)

Laat ik dat gister in handen gehad hebben voor de kindjes van mijn nichtje :-)
Ik moest even denken, was mijn oude speelgoed van vroeger!

Het heet Tingo.

http://www.marktplaats.nl/a/kinderen-en-baby-s/speelgoed-houten-speelgoed/m694925428-tingo-losse-partij.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr