Weet iemand hoe ik mijn sims, het rijke leven, kan openen?

Ik heb the Sims het rijke leven. Toen ik de cd in mijn laptop stopte kwam er een scherm tevoorschijn. Er stond 'installeren', ik heb dat gedaan en dat werkte allemaal prima. Toen ik het heb geinstalleerd veranderde het knopje ''installeren'' in ''spelen''. De installatie is dus goed gegaan. Als ik op ''spelen'' klik, krijg ik bij mijn muis zo'n rond dingetje dat die aan het laden is maar na 1 minuut verdwijnt die en gebeurd er vervolgens niets. Ik heb al meerdere malen mijn laptop opnieuw opgestart en de cd opnieuw in mijn laptop gedaan maar niets werkt. Weet iemand misschien hoe ik dit kan openen zonder problemen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kijk even naar de map waar je hem hebt opgeslagen, probeer hem vervolgens vanaf daar te runnen, kan zijn dat er iets mis is gegaan met de snelkoppeling.
Als dit niet werkt probeer hem dan opnieuw te installeren.