Nee, dat zou een mooie boel worden! :)
Wordfeud gebruikt de woordenlijst van www.opentaal.org
12 jaar geleden
tikrit
12 jaar geleden
is dan wel aan vervanging toe, want soms worden doodnormale nederlandse woorden niet geaccepteerd
escape
12 jaar geleden
Dan moet je nog even lezen wat er staat bij Opentaal: V: Komen de onterechte afkeuringen in Wordfeud door OpenTaal?
A: Nee, de makers van Wordfeud zijn hiervoor verantwoordelijk. Zij hebben de OpenTaal-woordenlijst gebruikt. Dat mogen ze doen, maar ze hebben de woordenlijst nu niet op de goede manier gebruikt. Daardoor worden bepaalde woorden ('Nederlands', 'touw', 'gauw' en 'lul') in Wordfeud onterecht afgekeurd. Deze woorden staan wel in de OpenTaal-woordenlijst. Het probleem ligt dus bij Wordfeud en niet bij OpenTaal.