Wie kan me helpen aan de naam van dit oude spel?

Ik zat laatst aan dit spel te denken en ik dacht toen van: dat zou ik wel weer es op willen zoeken ..

Volgens mij was het een nederlands spel.
Je bent een handschoen en je was in een kasteel van een tovenaar geloof ik en daar had je een oefen ruimte en kon je met balletjes gooien en andere voorwerpen..

Dit was maar een demo dus verder kon ik niet zoveel, maar toch wil ik weten wat de naam was.

Ik speelde het spel toen ik 8 was (toen nog 2002).
Het leek best wel op het spel 'Glover' van de ps waar je met een balletje door levels heen moet..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hé een leeftijdsgenoot, maar geen idee xD

Antwoorden (2)

Ik krijg sterk de indruk dat je "hand of fate" uit de serie: Kyrandia, bedoelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgehns mij heet het spelletje, de magische handschoen.