Dansen. Spelletjes op muziek als "standbeeldje". Trefbal, voetbal. Hinkelbaan, zaklopen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klimmen en klauteren, balanceren (op banken, omgekeerde banken, wiebelplanken e.d.) springen (touwtje-, op een trampoline, over een "sloot") mikken (met pittenzakken tegen opgehangen kranten, met een bal in een korf, met kleine ballen tegen een grote bal), tikspelletjes, renspelletjes, dansen... enz enz enz...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij deden op school "apenkooi" .Dat was 'n heel parcour door de gymzaal met alle attributen (bok;paard;wandrek;banken enz) een groep was aap en de andere groep ging de apen vangen..apen kregen 'n lint achterin de broek en als je die werd afgepakt was je "af"...wel genoeg matten neerleggen.