Kan je pou op je iPad spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja hij is in de app store verkrijgbaar, maar bij mij wil hij niet downloaden.. weet iemand ook hoe dat kan want ik wil hem echt heel graag hebben.

Het beste antwoord

pou is sinds kort beschikbaar in de app store voor 1 euro 79
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had zelf in de appstore gekeken.
Eerst was pou er niet, maar daarna inderdaad voor €1,79.
Bedankt.

Andere antwoorden (3)

Nee, Pou is niet niet beschikbaar op iOS (softwaresysteem apple) maar alleen voor Android (softwaresysteem van alle andere telefoons/tablets)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk niet, want IPad is van Apple, en pou staat niet in de app store :( dan heb je een tablet of smartphone nodig :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
''dan heb je een TABLET of smartphone nodig'' wat is een ipad dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het word gezien dat een iPad een aparte klasse is.
Ja, dit kan op een iPad, alleen het kost wel geld, zoek maar eens in de AppStore op pou en dan zie je dat het geld kost