Een bezoek aan de "Dom" is altijd een feest!

Toegevoegd na 1 minuut:
Op deze site staan allemaal leuke dingen aan musea's enzovoort voor de Kids.

Toegevoegd na 10 uur:
Sorry hier is de site : http://www.wegmetdekids.nl/Zoekresultaten.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het spoorweg museum is leuk.
Je kan ook de Dom beklimmen, er zijn speciale kinder 'rondleidingen'. En daarna een lekkere pannenkoek eten in het pannenkoekrestaurant aan de oudegracht, héél gezellig!

Toegevoegd na 11 minuten:
Het restaurant heet De Oude Muntkelder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Goede tips, ik mis alleen KidzCity.
http://kidzcity.nl/
Spoorwegmuseum. Mijn kinderen vonden het hartstikke leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Museum van Speelklok tot Pierement, echt leuk zeker ook voor kinderen

Maar ook het Spoorweg museum is leuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Griftpark. Waterfietsen in de grachten. Kano huren in Oost en dan naar Bunnik varen, en onderweg pannenkoeken eten. Combinatie van universiteitsmuseum en Sonneborg.

Spoorwegmuseum is leuk, maar ik vind het erg duur geworden na de verbouwing en persoonlijk de entree niet waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Lasergamen, Biltstraat, Utrecht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt aan de leeftijd verder. Maar ik vind het een aanrader...
De Dom op en het Spoorwegmuseum, dat is heel erg leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast genoemde uitjes is ook het geldmuseum leuk voor kinderen van boven de 10.