de cursor van de wii verschijnt opeens niet meer op het tv scherm.nu kan ik er niets mee om in te stellen en n spel te beginnen e.d?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Misschien moet je de controller opnieuw syncen met de wii. Druk eerst op het kleine knopje onder het batterijklepje, en daarna op het knopje achter het klepje van de sd-kaart op de wii.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Verleg de sensorbalk eens een stuk, als die niet goed gezien word werkt het niet.
En batterijen remote verwisselen.