Het hangt een beetje van de patience-versie af. Het spel Patience op Windows 98 kan je niet per definitie altijd uitspelen. Uiteraard zullen goede patiencespelers vaker het spel uitspelen dan beginners, maar als de kaarten in bepaalde volgordes terechtkomen is het simpelweg onmogelijk om het spel uit te spelen. Om precies te zijn is 0,25 procent van de potjes onuitspeelbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij patience zijn verschillende speelvormen en lang niet alle zijn normaal uitspeelbaar. Bij freecell (net zo iets als patience, maar veel interessanter; alle kaarten liggen open, maar compleet door elkaar. 4 wisselvelden is het enige wat de speler ter beschikking staat) zijn op een klein handje spelen ALLE spellen uitspeelbaar.

Hier staat dat reeds beschreven:
http://www.goeievraag.nl/vraag/elk-freecell-spel-mogelijkheid-winnen.30722