Ja, je ouders kopen hem dan, niet jij. Samen kopen, samen legitimeren geldt voor alcohol en tabak, niet voor spelletjes. Je kan dus ook een ander persoon van 18+ meenemen, of het zelf proberen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je onder de leeftijdsgrens bent is het toch echt beter om iemand mee te nemen,want de winkel kan gaan weigeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarom zeg ik ook 'proberen'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan ja, maar volgens mij mag je er ook gewoon bij staan hoor :)