Waar kan ik goedkope dartpijlen kopen bij een webshop?

ik zag alleen maar 30 , 50 , 60 euro ga maar door, 3 set.... Ik wil ongeveer 5 a 15 euro voor 3 set uitgeven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Bij de webshop van Bart Smit. Natuurlijk is alle waar naar zijn geld, dus verwacht geen topkwaliteit.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar ga ik niet kopen, want bart smit doe mij denken aan kinderen, dus...Gewoon goede dartwinkel met aanbieding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb inmiddels bij andere winkel gevonden, merk: harrows voor 15 euro!! :) Het heeft moeite gekost, maar het kan wel!!....
Deze site kan je dit doen: https://www.dartproducten.nl/darts/dartkabinet/