ik wilde inloggen bij need for speed world maar hij liet me net inloggen weet iemand wat dit betekent of wat ik kan doen?

oja hij zei dit: this accaunt has permantly banned for violations of the terms of service.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat betekent dat je iets hebt gedaan wat er voor gezorgd heeft dat je nooit meer mag inloggen.

Antwoorden (1)

je hebt blijkbaar de regels overtreden, je account is geblokkeerd en zo te lezen dus permanent.
je kan hooguit contact opnemen om te achterhalen wat de reden is.
want dat valt hier dus niet uit te halen.
maar het klinkt nogal ernstig dus ik vermoed dat dit account niet te herstellen is.