Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

ik weet dat je niet om mineshafter vroeg, maar dankzij mineshafter kan ik nu offline spelen (en alles word opgeslagen).

je moet met je gmail inloggen. dan moet je op je gebruikersnaam gaan staan met je muis (staat rechts bovenaan). dan moet je op settings klikken. daar kan je eventueel je gebruikersnaam veranderen in dat van je minecraft account die je gemaakt hebt. dan moet je verbinden met minecraft.

dan klik je bovenaan op download. download het premium dinges. als dat gedownload is, opent er een venster met minecraft. daar moet je inloggen. dan staat er dat het inloggen mislukt is maar ook een knop: play offline.

nu kan je offline spelen! nog veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij is dit niet mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is niet mogelijk. Je kunt alleen 'premium' worden als je daadwerkelijk het spel koopt. Geloof me, het spel is het geld zeker waard.

Toegevoegd na 3 minuten:
N.a.v. je gift codes: Deze kun je alleen van vrienden krijgen of van bepaalde acties van bijvoorbeeld bekende Youtubers. Hier zul je echter zelf achteraan moeten, ik geloof niet dat er nog veel van zulke acties bestaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding