Waar kan ik een degelijk springtouw kopen?

Mijn broertje is onlangs begonnen met een vechtsport (geen idee welke precies) en zijn trainer heeft hem verteld dat springtouwen goed is als cardio training en een perfecte warming up.
Met deze warmte wil ik niet naar de stad en een groot risico lopen zonder succes terug te keren, dus ik hoop dat iemand weet waar ik een springtouw kan kopen.
(Speelgoedwinkels? Blokker? Iets totaal anders?)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In een sportwinkel kun je goede kwaliteit springtouwen kopen, van bijvoorbeeld Nike. Speelgoedwinkel zou ik niet doen, die zijn vaak veel te kort (gericht op kinderen).

Heyy, Bij Perry sport hebben ze springtouw(en) van n bepaald merk en ze kosten zkr minder dn €5.. groetjesss andy

Bij mij werdt het verkocht door de trainer zelf. Ik zou inderdaad ook gaan kijken bij de perry sport of iets vergelijkbaars.

ja, je kunt ze denk ik het best in sportwinkels kopen maar in sommige speelgoedwinkels heb je van die draden waar je dan van kunt knippen, die zijn meestal ook wel goed.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100