dit is een goede vraag die ik al veel ben tegen gekomen bij vrienden ik ben zelf ook aan het zoeken gegaan en ben er uiteindelijk achter gekomen dat minecraft beta voor de windows 7 nog moet komen zover ik het nu in de gaten heb zou die halvenwegen 2011 op de markt komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dit is gewoon dezelfde als voor vista en xp enzo . ga gewoon kijken op de site van minecraft zelf zou daar normaal ergens tussen moeten staan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, dat is het niet. Die doet het namelijk niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het zó gemakkelijk was had ik het al geweten ;)