beste schaaksite is: www.playchess.com, zonder twijfel de beste. Hier komen duizenden mensen dagelijks online en kun je schaakpartijen zelf customizen als het ware.
Wil je een spel van 15min of 2min, dan kan dit.
Je speelveld kun je zelf aanpassen in kleur e.d.
Je kunt ieder moment van de dag online spelen tegen spelers over de hele wereld (en je kunt nog zien waar je precies vandaan komen ook, best grappig)

Playchess is een programmatje dat je even moet downloaden, een accountje aanmaken en even moet uitproberen. Echt een aanrader!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier een hele keuzen: http://www.spelletjesoverzicht.nl/spelletjes/schaken