Nee... Het is A-2-3-4-5 of 10-B-Q-K-A
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee dat is niks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, aas-2-3-4-5 is een straatje en aas - heer - dame - boer -10 is een straat.
12 jaar geleden
Nee. Eigenlijk moet je het zo zien dat Boer-Vrouw-Koning de getallen 11-12-/13 zijn en de Aas een 1 of 14.

Als je het dan over een straight hebt dan gaat het om 5 getallen die achter elkaar staan.

In jouw voorbeeld zou het dus eigenlijk 12-13-14-1-2 zijn of 12-13-1-2-3 en die reeksen zijn niet opeenvolgend.