waar ken je een hele goede wapen vinden? in de level zombies ik krijg namelijk alleen maar slechte wapens !

als ik zombies speel. speel ik alleen met hele slechte wapens ik kan geen ander goede wapen vinden iemand een tip voor me !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
welk spel gaat dit over?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amsterdam?

Antwoorden (4)

Er moet ergens een boxs (doos,kist) staan waar je voor 950 punten, een random wapen kan gokken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Miss de ak-74 is fijn om mee te sprayen en reload best snel. Verder kan je ook mp40 halen en mischien pack'n punchen. Dat is een fijn wapen voor vroege en late levels. En de mystery box geeft die nooit een fijn wapen. ( ak-74 kan je buiten halen en mp40 weet je waarschijnlijk wel en de mystery box kan overal staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er vanaf welk spel en welke map.
Ik speel vaak black ops zombies, en heb elke map. Als je in bijvoorbeeld kino der toten bent heb je een heleboel goeie wapens van de muur. Zoals mp5k, ak74u, mp40. Ik kan uitleggen waar ak74u ligt. Op de beginplek waar je spawnt kun je een trap op en daar een deur kopen en op begane grond. Koop de deur op de begane grond de eerste deur (750 punten) en de deur daarna (1000) die naar buiten gaat en dat zie je aan de muur hem hangen. Hij kost 1200 punten. Je kunt hetzelfde doen met mp40, maar dan de eerste 2 bovenste deuren kopen (dezelfde prijs) en dan zie je hem (1000 punten). Ik hoop dat dit je geholpen heeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor de shotgun gaan als ik jou was meestal one hit kill